کد خبر: ۶۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۷۹۳
رئیس کل دادگستری هرمزگان:
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری دو قاتل محیط بانان هرمزگانی به همراه همدستانشان خبر داد.
قاتلان دو محیط بان هرمزگانی دستگیر شدند
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر،حجت الاسلام محمدصادق اکبری با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام خبر قتل دو محیط بان هرمزگانی در کوه گنو پرونده در محاکم قضایی تشکیل شد، بیان داشت: با دستور ویژه بازپرس و تلاش نیروی انتظامی و با همکاری اهالی منطقه 10 نفر دستگیر شدند که دو نفر از آنها قاتلان محیط بانان بودند.

وی با بیان اینکه مابقی با دو نفر قاتل همدست بوده اند، خاطرنشان کرد: قاتلان در تحقیقات اولیه به جرمشان اعتراف کرده اند و بازجویی برای مشخص شدند کامل موضوع همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام اکبری در تشریح این حادثه افزود: طی ماموریت گشت و کنترل در ضلع غربی منطقه حفاظت شده گنو ، شکارگاه سیاتک وت نگه گچ دوتن از محیط بانان منطقه حفاظت شده گنو  محمد دهقانی و پرویز هرمزی به دست شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند.

به گزارش مهر، محیط بانان در جریان درگیری با شکارچیان متخلف بر اثر شلیک گلوله مستقیم به قلب و سر به شهادت رسیده‌اند و ضاربین پس از این حادثه از محل متواری شده و منطقه را ترک کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: