کد خبر: ۶۷۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
تعداد بازدید: ۳۸۷
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: اگر آمریکایی‌ها به وعده‌های‌شان عمل نکنند دست ما هم در انجام عمل متقابل بسته نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ملاقات ناصرخان جانجوا، مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر پاکستان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که به عنوان عضو هیات نظارت بر برجام در قبال بدعهدی‌های انجام شده در عمل به برجام اقدامی نخواهید کرد؟ گفت: این موضوع بستگی به مشورت‌هایی دارد که در هیات انجام می‌شود.
ولایتی تاکید کرد: دست ما در عمل متقابل بسته نیست توقع ما از سایر اعضا 1+5 این است که به وظایف خود عمل کنند.
او ادامه داد: ما باید در روشن کردن وضعیت موجود در عرصه بین‌المللی در رابطه با فریبکارهای آمریکایی‌ها در مساله هسته‌ای تلاش و دیگر اعضا 1+5 را از اقدامات آمریکایی‌ها مطلع کنیم و آن‌ها را وادار به انجام مسوولیت‌های خود در قبال برجام کنیم.
این خبر در حال تکمیل شدن است...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: