کد خبر: ۶۷۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۴۱۱
در جریان سفر به کوالالامپور؛
مشاور مقام معظم رهبری در ادامه برنامه‌های خود در مالزی، امروز با نخست‌وزیر این کشور دیدار و در خصوص توسعه و گسترش روابط فیمابین گفتگو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اکبر ولایتی با عنایت به سوابق طولانی روابط دو کشور گفت: ایران و مالزی به عنوان دو کشور تاثیرگذار در آسیا دارای روابط مستحکم و عمیقی بوده‌اند که باید برای توسعه، تنوع بخشی و گسترش این روابط برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

او با اشاره به برنامه‌های انجام شده خود در سنگاپور و مالزی اظهار داشت: ایران و مالزی ظرفیت‌های مناسبی در منطقه آسیا دارند و دو کشور می‌توانند در زمینه‌های مختلف و به ویژه اقتصادی و تجاری همکاری‌های خود را گسترش دهند. 

نخست وزیر مالزی در این دیدار از توسعه روابط دو کشور استقبال کرد و به کارگیری ظرفیت‌های موجود را مورد تاکید قرار داد.

ولایتی در سفر خود به منطقه در سنگاپور با نخست وزیر و وزیر هماهنگ‌کننده سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی، وزیر کشور و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و در همایش فرصت‌های آسیا شرکت کرد و در مالزی نیز علاوه بر دیدار با رییس و سخنرانی در جمع اندیشمندان و محققات انستیتو مطالعات بین‌المللی و استراتژیک با نخست‌وزیر و وزیر خارجه مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: