کد خبر: ۶۷۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۵۳۲
وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی درباره ایرادات وارده به لایحه‌تعیین وظایف‌و‌اختیارات وزارت تعاون، کار‌و رفاه‌اجتماعی، گفت: این لایحه دارای اشکالاتی بود که مجددا در دولت اصلاح و برخی نیز با هماهنگی کمیسیون‌اجتماعی مجلس مرتفع شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی با اشاره به لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در پاسخ به انتقادهای مطرح مبنی بر اینکه توجه این لایحه بیشتر به حوزه تعاون است، گفت: لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت قبل تدوین شده و انتقادات وارده نیز صحیح بود اما برای رفع این مشکل مجددا این لایحه در دولت مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت و به مجلس ارائه شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: در مدت اخیر نیز برخی اشکال‌های لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی کمیسیون اجتماعی مجلس مرتفع شده است.

وی افزود: لایحه اصلاح شده تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه رو به درستی بخش بندی شده و هم‌اکنون از منطق مناسبی برخوردار است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه اصلاح قانون کار و در پاسخ به انتقادات مطرح مبنی بر اینکه لایحه مذکور در راستای منفعت کارفرمایان تنظیم شده است، گفت: لایحه اصلاح قانون کار نیز از دولت قبل به مجلس ارائه شده و این دولت در تدوین و تنظیم آن نقشی نداشته بنابراین مجلس آزاد و مختار است تا هرگونه اصلاح و تغییراتی را در لایحه ایجاد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: