کد خبر: ۶۷۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۵۷۴
فرماندار سیمرغ از کشف ۱.۵ کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری خبرداد و گفت: در این راستا ۷۲ نفر دستگیر و یک مزرعه ۵۰ هزار بوته‌ای خشخاش کشف شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزای مهر: فرج الله یدالله پور بعدازظهر پنجشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در قائمشهر ادامه داد: چهار مرکز متادن درمانی ۴۴۸ نفر را در شهرستان سیمرغ تحت پوشش دارد و در مرکز بهزیستی این شهرستان هم، ۱۱۴ نفر تحت درمان ترک اعتیاد قرار دارند.

ایمان پویامهر، معاون فرماندار قائم‌شهر با اشاره به نبود مراکز آلوده در این شهرستان، گفت: یک مرکز و سه مرکز مردم‌نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان، فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص کشفیات مواد مخدر در شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: ۸۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته و ۱۹۰ کیلوگرم در چهارماهه سال جاری کشف و تعداد یکهزارو ۲۱۶ نفر در سال گذشته و ۸۹۲ نفر در سال جاری دستگیر شدند.

پویامهر از تشکیل کمپین مشاوره در شهرستان خبر داد و افزود: این کمپین در حوزه پیشگیری از اعتیاد، و ارتقای مهارت‌های زندگی و مشاوره به خانواده‌ها با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، مرکز بهداشت، دادگستری و شبکه بهداشت تشکیل‌شده است.

وی عنوان کرد: در هفته بهزیستی، اولین پایگاه سلامت و روان در قائم‌شهر به بهره‌برداری رسید و به‌زودی دومین مرکز هم افتتاح خواهد شد.

منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی، بابیان اینکه این شهرستان کمترین سرانه ابتلا به اعتیاد رادار است، اظهار کرد: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه توانستیم ۹۷ درصد جامعه سوادکوه شمالی را از گزند اعتیاد حفظ کنیم.

وی بابیان اینکه ۵۰ درصد از بهبودیافتگان مقاوم‌سازی شدند، گفت: در سال جاری ۱۲۴ نفر در امر مواد مخدر دستگیر و ۲۶۵ مفر در دو اردوگاه بازپروری این شهرستان از دام اعتیاد بهبود یافتند.

در ادامه این نشست، فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به وجود هشت مرکز فعال ترک اعتیاد و دو سمن، گفت: در سال گذشته ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و در سال جاری ۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سوادکوه، کشف و ۲۹۴ نفر هم دستگیر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: