کد خبر: ۶۷۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۴۲۰
کشف جسد مرد بازنشسته در برج‌های مسکونی اقدسیه، پرونده‌ای را پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار داد.
به گزارش خبرداغ ،کشف جسد  مرد بازنشسته در برج‌های مسکونی اقدسیه، پرونده‌ای را پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار داد. به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 9 شب 28 تیر امسال، مرد جوانی با آتش‌نشانی تماس گرفت و از بوی بدی شکایت کرد که از چند روز قبل به مشام می‌رسد.


به‌دنبال این تماس مأموران آتش‌نشانی و پلیس راهی محل مورد نظر در طبقه 14 برج‌های مسکونی اقدسیه در شمال شرق تهران شدند. از آنجا که هیچ‌کس در خانه پاسخگو نبود و چند روزی هم می‌شد که نگهبان برج، مرد تنها را ندیده بود، مأموران وارد خانه شدند.

 

اما به محض ورود با جسد مرد 75 ساله روبه‌رو شدند که لباس خانه به تن داشت و داخل آشپزخانه روی زمین افتاده بود. شیر آب باز بود و کتری داخل سینک ظرفشویی قرار داشت.با کشف جسد مرد 75 ساله، موضوع به بازپرس محسن مدیرروستا و تیم تحقیق اعلام شد. با حضور تیم بررسی صحنه جرم درمحل و با توجه به فاسد شدن جسد، مشخص شد دست کم چهار روز از زمان مرگ گذشته است.

ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: