کد خبر: ۶۷۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید: ۴۹۳
دیدار تیم های ذوب آهن واستقلال خوزستان در وقت قانونی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال خوزستان سوپرکاپ فوتبال کشور را از ساعت 20:45 در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم آغاز کردند. در این مسابقه در نیمه اول ذوب آهن از دقایق ابتدایی بر بازی حاکم بود. از جمله موقعیت های این تیم می توان به سانتر مهدی رجب زاده در دقیقه 6، ضربه مرتضی تبریزی در دقیقه 27، در شلوغی محوطه جریمه و تک به تک دقیقه 35 یاسر فیضی اشاره کرد که این موقعیت ها توسط بازیکنان ذوب آهن از دست رفت. استقلال خوزستان هم روی چند صحنه خطرناک ظاهر شد. از جمله ضربه آزاد فرشاد سالاروند و شوت حسن بیت سعید که توسط رشید مظاهری دفع شد. سرانجام براخلاف روند بازی استقلال خوزستان در اواخر نیمه اول به گل دست یافت. این گل به دنبال یک ضربه پنالتی بود که توسط میثم دورقی زده شد. هرچند این ضربه توسط رشید مظاهری مهار شد اما داور دستور تکرار پنالتی را صادر کرد و این بار دورقی توپ را وارد دروازه کرد. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت .

در نیمه دوم و در دقیقه 52 رحیم زهیوی با سانتر حسن بیت سعید دومین گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند اما ذوب آهن در دقیقه 68 روی اشتباه مدافعان حریف با ضربه سر مرتضی تبریزی بازی را 2بریک کرد. 6 دقیقه بعد یاسر فیضی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر گل دیگری برای ذوب آهن به ثمر ساند. استقلال در آخرین دقایق مسابقه روی یک تک به تک می توانست پیروز مسابقه شود اما مظاهری این توپ را دفع کرد تا بازی با نتیجه 2- 2 به پایان رسیده و سرنوشت برنده سوپرجام کشور به وقت های اضافی کشیده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: