کد خبر: ۶۷۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۴۱۹
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:من به سهم خودم از زحمات داوران تشکر می کنم.
به گزارش کاپ، غلامرضا بهروان در حاشیه مراسم تقدیر از داوران لیگ برتری اظهار داشت: داوران ارکان بسیار مهم فوتبال هستند. این بدعت خوبی است که همیشه از داورانی که زحمت کشیده اند تجلیل شود. هرکدام از این داوران نمراتی می گیرند و براساس آن ارزیابی می شوند. من به سهم خودم از زحمات داوران تشکر می کنم.

وی درباره محل برگزاری بازی های تراکتورسازی در هفته های آغازین لیگ برتر گفت: ریاست محترم هیات فوتبال آذربایجان شرقی و مسوولان محترم تیم های نماینده این استان با ما صحبت کردند. می توان با تمهیداتی بازی های تراکتور را در ورزشگاه این تیم و بازی های ماشین سازی را در ورزشگاه مخصوص آن برگزار کرد. البته این به شرط تایید شورای تامین است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: اگر شرایط مناسب باشند تیم ها می تواند از ورزشگاه خودشان استفاده  کنند در غیر این صورت باید در زمینی در همان شهر یا در همان استان بازی را برگزار کند. البته ورزشگاه تختی تبریز برای برگزاری مسابقه مناسب نیست و گسترش هم گفته که نمی تواند ورزشگاه خود را در اختیار تیم دیگری قرار دهد.

بهروان درباره زمان برگزاری بازی های لیگ برتر خاطرنشان کرد: الان هم با همکاران صحبت کردم. افتتاحیه لیگ فوتبال سوپرجام است. همین الان لیگ انگلیس را نگاه کنید که لیگ با برگزاری مسابقه سوپر جام انگلیس آغاز می شود همین جا اعلام می کنم که در چهار هفته اکثر بازی های ما بعد از اذان خواهد بود تا تیم ها در هوای خنک تر مسابقه بدهند. البته ورزشگاه برخی از تیم ها مثل گسترش و خیلی تیم های دیگر نور کافی ندارد و به همین خاطر مشکل زیادی داریم تا بازی ها را بعد از اذان برگزار کنیم. الان برنامه 30 هفته ما مشخص است و منتظر ورزشگاه تراکتورسازی هستیم.

وی اذعان داشت: همه تیم ها می دانستد که بازی چه تاریخی شروع می شوند اما می بینیم که هنوز برخی از ورزشگاه ها امکاناتشان کافی نیست.

بهروان درباره واگذاری بلیط فروشی به باشگاهها خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم که بلیت فروشی را در اختیار باشگاه ها قرار دهیم. این حرفی بود که کاظمی زده و من هم آن را تایید می کنم البته تیم ها باید خودشان شرایط را فراهم کنند و ما هم همکاری می کنیم. در  حال حاضر خود من توصیه می کنم که بهترین راه بحث خرید اینترنتی بلیت برای هواداران است.

وی تصریح کرد: 23 هفته از 30 هفته مسابقاتش در آخر هفته برگزار می شود و اینطور نیست که مسابقات اکثرا در وسط هفته برگزار شود یکی ، دو هفته در نیم فصل اول و بقیه هفته ها که در وسط فصل برگزار می شود در نیمه فصل دوم خواهد بود.

بهروان درباره بازی هفته اول  استقلال و اینکه آیا این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود یا خیر، گفت: ما تابع رای کمیته انضباطی هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: