کد خبر: ۶۷۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۶۰۲
ابعاد مالی در اولویت جدایی محتمل سجاد؛
در همان اوایل نقل و انتقالات و با شروع تمرینات استقلال مهاجم این تیم تصمیم گرفت تا از جمع آبی پوشان جدا شود و همین تصمیم او باعث ایجاد مشکلاتی بین او و باشگاه شد.
سیاست استقلال در قبال جدایی شهباززادهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، به نظر نمی رسد که استقلالی ها دیگر روی سجاد شهباززاده حساب باز کرده باشند. آنها تنها راه های جدایی وی از استقلال را تحت بررسی قرار می دهند.
 
حتی از لابه لای صحبت های علیرضا منصوریان هم می توان به این نکته پی برد که استقلالی ها دیگر روی حضور شهباززاده در تیم شان حساب نمی کنند و تنها به نحوه جدایی وی و ضرر نکردن استقلال در ابعاد مالی فکر می کنند.
 
گفته می‌شد شهباززاده برای جدایی از استقلال بابت رضایتنامه باید مبلغ بسیار بالایی پرداخت کند اما بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در مورد مبلغ رضایتنامه شهباززاده گفت: «شهباززاده اگر می خواهد از استقلال رضایتنامه بگیرد باید ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه بدهد. من هم نمی خواهم این بازیکن به زور بماند. از سویی معتقد هستم که او بازیکن خوبی است و می تواند به استقلال کمک کند.»
 
از باشگاه استقلال خبر می رسد در صورت جدایی شهباززاده از استقلال که احتمال آن بسیار بسیار زیاد است، فعلا این باشگاه برای پر کردن لیست خود عجله ندارد و بازیکنی به جای سجاد نخواهد گرفت.
 
از آنجایی که بر خلاف سنوات گذشته، فرصت نقل و انتقالات تا هفته چهارم لیگ برتر است، منصوریان در نظر دارد بدون جذب بازیکن دیگری وارد مسابقات شود و در زمان برگزاری چهار مسابقه اول، در صورتی که در پستی نیاز به جذب بازیکن پیدا کرد، بازیکن جدید بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: