کد خبر: ۶۷۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۶۴۰
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: امیدوارم هرچه زودتر وضعیت ورزشگاه یادگار امام مشخص شود تا بتوانیم از حضور هواداران مان استفاده کنیم.
قلعه نویی:از قرعه تراکتور راضی ام/وضعیت یادگار ما را بلاتکلیف کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،امیر قلعه نویی درباره قرعه تیمش در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم قرعه خیلی خوبی به ما خورد. دو بازی در خانه در ابتدای لیگ می تواند یک پوئن مثبت برای ما باشد که امیدوارم بتوانیم از آن استفاده بهینه کنیم.
وی ادامه داد: البته این را هم باید بگویم همه بازی ها سخت است و تیمی که می خواهد قهرمان شود باید با برنامه ریزی به دنبال این هدف باشد. 
سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه تیمش روز گذشته مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در هفته اول لیگ هم باید با همین تیم بازی کند افزود: این از نکات جالب بود. البته من باید از آقای پورموسوی تشکر ویژه کنم که آنها مقابل ما بازی کردند. استقلال خوزستان جوانان بسیار خوبی دارد و باید به کادر فنی این تیم تبریک گفت. 
قلعه نویی درباره اینکه طبق قرعه در دو هفته اول نیز تیمش میزبان است اما ورزشگاه یادگار امام هنوز آماده نیست تصریح کرد: ما هنوز بلاتکلیف هستیم و امیدوارم هرچه زودتر وضعیت ورزشگاه یادگار امام مشخص شود تا بتوانیم از حضور هواداران مان استفاده کنیم.
سرمربی تراکتورسازی در پایان درباره برگزار دربی تبریز در هفته چهارم گفت: هنوز زود است درباره این بازی صحبت کنیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: