کد خبر: ۶۷۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۳۵۰۱
مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه استقلال برای جذب مهاجم کروات آبی ها آغاز شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، در حالی که فصل جدید رفته رفته به روزهای آغازین خود نزدیک می شود، معضل تیم پرسپولیس در خط حمله هنوز حل نشده و برانکو نتوانسته گزینه مورد نظر خود را برای جانشینی طارمی پیدا کند.

حال  بعد از پیوستن شیمبا به گسترش تبریز و ته کشیده شدن مهاجمان ایرانی و خارجی که گزینه های سرخ پوشان بودند، نیم نگاه پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی فصل قبل استقلال است.

پروپیچ که فصل گذشته یک فصل کم فروغ را در استقلال پشت سر گذاشت مورد نظر برانکو قرار گرفته و حتی  مذاکرات اولیه نیز برای این منظور بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است.
 پروپیچ هم وطن سرمربی پرسپولیس است و پیش از این هم این دو بارها نشان داده بودند که روابط خوبی با هم دارند و حتی در ضیافت های مشترکی حضور یافته بودند.

مذاکرات اولیه میان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آغاز شده و در شرایطی که هنوز در این باره مذاکرات ادامه دارد اما به نظر می رسد برانکو گزینه نخست خط حمله اش را پیدا کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: