کد خبر: ۶۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
تعداد بازدید: ۹۱۲

به نام يگانه هستي بخش

فصل معنويت وبهار رمضان با فرارسيدن عيد سعيد فطربه اوج مي رسد، آنگاه كه جان هاي مشتاق با طنين الغوث الغوث ليالي قدر، مسير تقرب به معبود را مي يابند و با وزش نسيم رحمت و مغفرت غرق در شكوفه هاي استجابت مي شوند.

فرارسيدن عيدسعيد فطر، عید زیبایی‏های معنوی، شكر براي توفيق عبادت ،خشوع و توسل به بارگاه كبريايي حضرت حق و تعميق پيوند با ذات احديت را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران شريف جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

ساكنان و گردشگران كيش نيز همچون ساير هموطنانمان كوشيدند تا در ضيافت الهي ، غبارمعاصي را از دل وجان بشويند. سفره هاي همدلي افطار را گستردندو با حضور در مساجد و تكايا همنوا با ديگرشب زنده داران ، شبهاي قدر را احيا كردند . مومنان متعهدي كه روز قدس را به عنوان فرصتي ارزشمند براي ترويج فرهنگ وحدت و همدلي بين مسلمانان گرامي داشتند وبا حضوري مصمم وپرشور در راهپيمايي، حمايت بي چون و چراي خود را از مسلمانان بي دفاع فلسطين اعلام كردند.اينك در آستانه عيد سعيد فطر از پروردگار متعال براي تمامي ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش قبولي طاعات و عبادات و سعادت و سلامت مسئلت دارم.
امید است به بركت اين عید رحمت و مغفرت فضاي مودت و تكريم انسان ها در جهان قوت گرفته و از اين پس نظاره گر تحکیم پیوندهای وحدت و همدلي ، پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام و گسترش آزادی، عدالت، امنیت و رفاه، سعادت و پیشرفت در جهان باشيم.


                                                                                                                                                                                           علي اصغر مونسان

                                                                                                                                                                                  رييس هيئت مديره و مدير عامل

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: