کد خبر: ۶۷۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۵۸۳
مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال کشور اعلام کرد که سال گذشته در هر ساعت به طور متوسط 78 مورد ازدواج در کشور ثبت شده و این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد در همین بازه زمانی 19 مورد طلاق به وقوع پیوسته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری آنا: مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال کشور اعلام کرد که سال گذشته در هر ساعت به طور متوسط 78 مورد ازدواج در کشور ثبت شده و این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد در همین بازه زمانی 19 مورد طلاق به وقوع پیوسته است.

علی اکبر محزون، مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال کشور  با بیان اینکه سال گذشته 685 هزار و 352 مورد ازدواج در کشور ثبت شده است، بیان کرد: در سال گذشته به طور متوسط در هر ساعت 78 واقعه ازدواج ثبت شده است.

بر اساس آمارهای سازمان ثبت احوال، در سال گذشته 163 هزار و 765 مورد طلاق ثبت شده است در واقع به طور متوسط در هر ساعت 19 واقعه طلاق در کشور به وقوع پیوسته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: