کد خبر: ۶۷۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۹۶۴
شبکه سه سیما پس از مجموعه‌ی «در حاشیه2 » سریالی را پخش نکرد اما به تازگی خبر از پخش مجموعه‌ی جدید با عنوان «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه پس از ایام ماه مبارک رمضان می‌دهد.
به گزارش خبرداغ به نقل از سینما پرس: شبکه سه سیما پس از مجموعه‌ی «در حاشیه2 » سریالی را پخش نکرد اما به تازگی خبر از پخش مجموعه‌ی جدید با عنوان «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه پس از ایام ماه مبارک رمضان می‌دهد.

تیزر مجموعه‌ی تلویزیونی «پریا» که یک ملودرام اجتماعی است این روزها از شبکه سه سیما  پخش می‌شود و طبق اعلام این شبکه، قرار است پس از ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود.                                           



تیتراژ مجموعه «پریا» توسط احسان خواجه‌امیری خوانده شده است و پیش‌تر هم در برنامه «سه ستاره» کلیپی از این مجموعه با صدای احسان خواجه‌امیری رونمایی شد.

«پریا» بر اساس فیلم‌نامه‌ای از «سعید فرهادی» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» روایتگر قصه دختری به نام پریا است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که این شخصیت پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام «کیوان» می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌ به‌ یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در «پریا» چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید و روژان تقی زاده حضور دارند.

تهیه‌کننده این مجموعه پیش‌تر در گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره‌ی مجموعه «پریا» و اینکه آیا پیش‌بینی می‌کند این مجموعه بتواند مخاطبان را با خود همراه کند؟ توضیح داده بود: من همیشه در همه کارها همه تلاشم را کرده‌ام در «پریا» هم همین‌طور؛ ما حدود سه سال است که این قصه را پیش می‌بریم و حداقل در حوزه فیلمنامه آن خیلی کار شده است و تحقیقات زیادی بر روی آن انجام شده است اما به هر حال هر کاری شرایط خودش را دارد این مجموعه باید عرضه شود تا ببینیم دید و نظر مخاطب چیست.

او گفته بود: فیلمنامه «پریا» از نظر استاندارد قابل قبول است‌.  در قصه «پریا» بر روی مساله اجتماعی خوبی انگشت گذاشته شده است. ساخت آن هم همین‌طور جذاب است و همه چیز تا اینجای کار خوب پیش رفته است و می‌توان این نوید را به بیننده داد که یک کار جدی خوبی را با وسواس ببینند و مورد پسند مخاطب باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: