کد خبر: ۶۷۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۴۵۳
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای طلافروشی و کشف چهار کیلو و ۲۰۰ گرم طلای سرقتی خبر داد.
به گزار ش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای طلافروشی و کشف چهار کیلو و ۲۰۰ گرم طلای سرقتی خبر داد.

سرهنگ خسرو احمدی گفت: در پی سرقت از یک طلافروشی در یکی از استان های کشور و فرار سارق به یکی از محلات شهرستان خمینی شهر دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی و اطمینان از حضور سارق در منزل پدری و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ احمدی بیان داشت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و به سرقت از یک مغازه طلافروشی در یکی از استان های کشور اعتراف کرد.

احمدی تصریح کرد: در بازرسی از منزل پدری متهم، چهار کیلو و ۲۰۰ گرم طلا به ارزش ۴۰۰ میلیون و  ۵۳۶ هزار تومان و ۱۴۴ عدد سکه پارسیان کشف شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به این که در این خصوص یک نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد، ادامه داد: برای سارق، پدر سارق و مالخر اموال نیز پرونده تشکیل شد و هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهربه طلافروشان توصیه کرد: مغازه خود را به سیستم های پیشرفته و به روز پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از افرادی که خود را وابسته به ارگان ها و ادارات دولتی معرفی می کنند، کارت شناسایی معتبر درخواست کنید و موارد مشکوک را به سرعت با ۱۱۰ در میان بگذارید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: