کد خبر: ۶۶۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۷۲
امیرحسین رستمی، ریما رامین‌فر و مهران احمدی که ساعتی قبل از انفجار در فرودگاه آتاتورک ترکیه حضور داشتند، پیش از حمله تروریستی، فرودگاه را ترک کردند.
نجات سه بازیگر ایرانی از حمله تروریستی فرودگاه استانبول+ عکس
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، مهران احمدی در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس فوق نوشت: «مهربانان این عکس رو لحظه آخر در فرودگاه آتاتورک با این دختر جوان اهل تگزاس گرفتیم که منتظر بود تا چند ساعت دیگه وقت پروازش سر برسه. او خیلی انسان مهربان و دوست‌داشتنی بود دعا کنید آسیبی ندیده باشه.»

نجات سه بازیگر ایرانی از حمله تروریستی فرودگاه استانبول+ تصویر
همچنین امیرحسین رستمی شب گذشته با انتشار همان عکس نوشت: «وقتی یه فرشته از تگزاس امریکا، دعاش برای ما مستجاب می‌شه و مثل یک معجزه، پاسپورت رفیقم تو استانبول بزرگ پیدا می‌شه و می‌رسونن به ما تو فرودگاه که بتونیم از آتاتورک بپریم چند ساعت پیش و اون الان تو فرودگاه آتاتورکه هنوز. خدایا مراقبش باش لطفا.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: