کد خبر: ۶۶۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۸۹
وکیل طارمی؛
وکیل مهاجم پرسپولیس توضیحاتی درباره جلسه روز گذشته خود با مسولان باشگاه ارائه داد.
خیال پرسپولیسی ها راحت/ طارمی با پرسپولیس توافق رسیده استمهدی طارمی رامین رضاییان خیال پرسپولیسی ها راحت/ طارمی با پرسپولیس توافق رسیده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،عبدالصمد ابراهیمی در این باره عنوان کرد:دیروز جلسه با دکتر طاهری طولانی شد نه به سبب طولانی شدن مذاکرات که به دلیل اینکه بین جلسه ما چند کار فوری و مهم دیگر برای دکتر طاهری پیش آمد که باعث وقفه مذاکره می شد. در هر حال توافقات کلی حاصل شد فقط بحث یکساله و دوساله بودن قرار ماند که باشگاه روی دوساله و مهدی روی یکساله بودن تاکید داشتند و این هم انشاالله قابل حل است.

 

وی درباره سفر طارمی به ترکیه خاطرنشان کرد:مسافرت رفتن مهدی طارمی به هر مقصدی باشد ارتباطی به من ندارد فقط می توانم بگویم اگر قرار بود او برای عقد قرارداد به ترکیه برود  بدون من نمی رفت. پیشنهاد ترکیه را خیلی وقت پیش داشت و نپذیرفت. اگر بنا به رفتن به آنجا بود دلیلی برای مذاکره با پرسپولیس وجود نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: