کد خبر: ۶۶۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۴۸
مهدی طارمی روز شنبه با مدیران پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته و ممكن است براي سومين فصل متوالي، سرخپوش باقي بماند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهدی طارمی روز شنبه با مدیران پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته و ممكن است براي سومين فصل متوالي، سرخپوش باقي بماند. طارمي بعد از كش و قوس‌هاي فراوان در آستانه پيوستن به ليگ يونان قرار گرفت، اما اين ترانسفر انجام نشد تا او شانس ديگري براي تمديد قرارداد با پرسپوليس پيدا كند؛ هرچند به طور كلي نوع مطالبي كه در مورد حضور طارمي در ليگ يونان مطرح شد خيلي عجيب به نظر مي‌رسيد و با ابهامات فراواني همراه بود. به هر تقدير در حال حاضر باشگاه و آقاي گل ليگ پانزدهم يك بار ديگر به هم نزديك شده‌اند و فاصله‌ای تا مکتوب شدن توافق‌ها وجود ندارد. اين وسط اما نكته جالب به مطالبي مربوط مي‌شود كه بعضي از رسانه‌ها طي 48ساعت گذشته از قول طارمي منتشر كرده‌اند. آنها مدعي شده‌اند طارمي در ملاقاتش با علي پروين، با سلطان درد دل كرده و از اينكه كسي از باشگاه با او تماس نگرفته، گله‌‌مند بوده است.

 

اگر اين موضوع صحت داشته باشد و طارمي واقعا چنين مطالبي را به زبان آورده باشد، روحيات او جدا جاي نقد دارد. هنوز فراموش نكرده‌ايم باشگاه پرسپوليس پيش از پايان ليگ پانزدهم سراغ طارمي رفت و با او به عنوان اولين بازيكن، براي تمديد قرارداد وارد مذاكره شد. در حقيقت طاهري بعد از نهايي كردن تمديد قرارداد برانكو كه دغدغه خيلي از هواداران بود، بلافاصله طارمي و وكيلش را پشت ميز نشاند و با آنها در مورد نحوه ادامه همكاري چانه زد. بعد از حصول توافقات اوليه، دوستان و نزديكان آقاي گل مدام در مورد پيشنهادهاي خارجي ريز و درشت او حرف زدند و فضايي را به وجود آوردند كه انگار جدايي طارمي قطعي است و هيچ راهي براي ادامه همكاري نيست. در اين شرايط طبيعي بود كه باشگاه به جاي آنكه خودش را كوچك كند و دوباره سراغ طارمي برود، تمركزش را روي جذب يك مهاجم ديگر بگذارد. آيا اين واقعا ناراحتي دارد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: