کد خبر: ۶۶۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۴۰۴
در اینستاگرام مطرح شد؛
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به جان باختن سه محیط‌بان واکنش نشان داد و خواستار تامین امنیت محیط‌بانان شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در پی جان باختن سه محیط‌‌بان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

جان باختن مظلومانه دو محیط‌بان در استان هرمزگان آقایان محمد دهقانی و پرویز هرمزی و محیط‌بان پارک ملی بمو آقای منوچهر شجاعی توسط شکارچیان بسیار دردناک بود.

این برای بار نخست نیست که با چنین حوادثی مواجه می‌شویم و با تداوم این وضعیت برای آخرین‌بار هم نخواهد بود. خبر جان باختن سربازان محیط زیست ایران موجب تالم و تاثر فراوان است. کسانی که بی‌چشمداشت وظیفه محافظت طبیعت ایران را دارند و حالا جانشان را در این راه به طرز ناگواری از دست داده‌اند.

با عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان و طلب آرامش، امید است به سرعت مسئله حمل سلاح غیر مجاز از طریق سازمان‌های متبوعه رفع گشته و امنیت عزیزان در عرصه محیط زیست ایران تامین شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: