کد خبر: ۶۶۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۷۱۹
وزیر کشور گفت: سهامداران پدیده شاندیز نگران دارایی خود نباشند زیرا مجموعه دارایی های پدیده به اندازه ای هست که بتواند همه بدهی ها را رفع کند اما درحال حاضر منتظر برآورد قیمت نهایی هستند.
"عبدالرضا رحمانی فضلی" در حاشیه هشتاد و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تخلفات در پروژه پدیده شاندیز رفع شده است، افزود: اجازه تبلیغات به پروژه پدیده  داده شده است.
وی گفت: موضوع پدیده مستقیما به وزارت کشور مربوط نیست اما نارضایتی هایی که پیرامون این پروژه به وجود آمد باعث شد که وزارت کشور وارد شود.
رحمانی فضلی با بیان اینکه این پروژه از ابتدا تخلف داشته است، تصریح کرد: پروژه پدیده شاندیز در موضوع جوازات، تملک، طرح جامع تفصیلی از لحاظ حقوقی مشکل داشته است.
وزیر کشور افزود: وزارت کشور با همه مسئولان در 10 جلسه موضوع را بررسی کرد.
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: پروژه پدیده شاندیز در حوزه ساختار هم به علت سهامی خاص بودنش دچار مشکل بوده زیرا سهامی خاص فروخته نمی شود.
وی با بیان اینکه در دولت گذسته هیچ توجهی به این پروژه نشده بود، گفت: سهامدار بودن افراد زیادی در این پروژه باعث شد که پیگیر رفع اشکال آن شویم.
رحمانی فضلی ادامه داد: همه تخلفات انجام شده رفع شد و درحال حاضر هیئت مدیره تشکیل شده و اجازه تبلیغ هم به پروژه پدیده داده شده است.
وزیر کشور همچنین گفت: ‌هیچ گونه مورد امنیتی در این ایام نداشته‌ایم و پیش‌بینی‌لازم برای شب‌های قدر شده است و نیروهای امنیتی نیز کاملاً به اوضاع مسلط هستند.
عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه هشتاد و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه ‌امنیت ما مبتنی بر حضور جدی و دقیق مردم در صحنه است افزود: مردم هرگونه اقدام مشکوکی را به 110 و دیگر واحدهای امنیتی اعلام کنند.
وی درباره جلسه امروز نیز گفت: ‌جلسه شورای اجتماعی با حضور همه دستگاه‌های عضو برگزار شد.
وزیر کشور با بیان اینکه در جلسه‌ای که دستگاه‌های مختلف کشور با مقام معظم رهبری داشتند مقرر شد برای 6 ماه بعد گزارش جامعی از عملکرد دستگاه‌ها به مقام معظم رهبری ارائه شود تصریح کرد: بر این اساس کار بین دستگاه‌های مختلف توزیع و چند دستگاه ‌اصلی و مهم نیز مشخص شده است.
رحمانی فضلی افزود: در این جلسه وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسکن و شهرسازی و همین طور سازمان بهزیستی کشور گزارش عملکرد دو ماهه خود را ارائه دادند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه موضوع سواحل کشور نیز در جلسه امروز بررسی شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پس از ماه مبارک رمضان حجم مسافران به مناطق شمالی کشور افزایش می یابد، باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این خصوص صورت بگیرد و دستگاه های متولی مقدمات را از لحاظ فرهنگی، رفاهی، اجتماعی و ترافیکی اوقات فراغت و ترافیک انجام دهند.
وی ادامه داد: از دیگر موضوعات مطرح شده ناجیان غریق در سواحل کشور است که در سال 94، به دلیل مشکلاتی که پیش آمده بود، حقوق این افراد پرداخت نشد که در سال 95، تأمین اعتبار کرده‌ایم و امید است بتوانیم نسبت به پرداخت مطالبات غریق‌ نجات‌ها اقدام کنیم.
رحمانی فضلی با اشاره به بودجه 30 میلیارد تومانی برای سواحل کشور در سال 95 افزود: در کل 400 میلیارد تومان در حوزه آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: