کد خبر: ۶۶۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۶۰۸
رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به این‌که بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر قیمت جهانی قرار دارد، گفت: همچنان شاهد کاهش دادوستد به سکه و طلا در ماه مبارک رمضان هستیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به این‌که بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر قیمت جهانی قرار دارد، گفت: همچنان شاهد کاهش دادوستد به سکه و طلا در ماه مبارک رمضان هستیم.

محمد کشتی‌آرای در مورد وضعیت بازار طلا و سکه در هفته‌ گذشته اظهار کرد: بازار داخلی همچنان تحت تاثیر قیمت جهانی قرار دارد و هر اونس طلا از قیمت ۱۲۹۹ دلار به قیمت‌های پایین‌تری کاهش یافت و در روز چهارشنبه به میزان ۱۲۶۸ دلار رسید.

وی ادامه داد: در هفته گذشته قیمت طلای جهانی تحت تاثیر رفراندم بقای بریتانیا در اتحادیه اروپا قرار داشت. به همین دلیل با توجه به رای اکثریت مردم به ابقا بریتانیا در اتحادیه اروپا با سیر نزولی قیمت طلا و ارز همراه بودیم. هرچند که همچنان تکلیف رفراندم مشخص نیست و نمی‌توانیم در مورد قیمت طلا در هفته آینده پیش‌بینی داشته باشیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در مورد وضعیت بازار داخلی نیز خاطر نشان کرد: با توجه به حضور در ماه مبارک رمضان، همچنان شاهد کاهش دادوستدها در این بخش هستیم و قیمت سکه از یک میلیون و ۴۲ هزار تومان در ابتدای هفته به رقمی معادل یک میلیون و ۲۷ هزار تومان در روز چهارشنبه کاهش یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: