کد خبر: ۶۶۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۵۱۸
بازیگر سریال «سرزمین کهن» گفت: با توجه به گذر زمان در قصه سریال «سرزمین کهن»، گریم من هم تغییر کرده است و با سبیل و خط ریش و فیزیک جدیدی در سری سوم «سرزمین کهن» مقابل دوربین رفته‌ام.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: بازیگر سریال «سرزمین کهن» گفت: با توجه به گذر زمان در قصه سریال «سرزمین کهن»، گریم من هم تغییر کرده است و با سبیل و خط ریش و فیزیک جدیدی در سری سوم «سرزمین کهن» مقابل دوربین رفته‌ام.

«مهران رجبی» بازیگر سریال «سرزمین کهن» گفت: از روزی که ضبط فاز سه این سریال کلید خورد، من حدود ده روز مقابل دوربین  کمال تبریزی رفتم و هفته آینده نیز سکانس‌های مربوط به شب را ضبط می‌کنیم.

گریم جدید مهران رجبی در «سرزمین کهن»

وی ادامه داد: با توجه به گذر زمان در قصه این سریال، گریم من هم تغییر کرده است و با سبیل و خط ریش و فیزیک جدیدی در سری سه «سرزمین کهن» مقابل دوربین رفته‌ام.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با اشاره به تجربه حضور در مسابقه «میهمان ما باشید» گفت: در این مدت و حدود بیست روز در فواصل زمانی بین زمان استراحتم در «سرزمین کهن» مشغول ضبط مسابقه «میهمان ما باشید» نیز بودم. 8 قسمت از «میهمان ما باشید» در عید نوروز پخش شد و بعد از نوروز نیز 8 قسمت دیگر ضبط کردیم.

سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی اینروزها فاز سه تولید خود را پشت سر می‌گذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: