کد خبر: ۶۵۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۸۹
در مقابل کمپین «رای می دهم» کمپینی با عنوان «نه به انگلیس از سوی چند خبرگزاری منتسب به جریان سیاسی خاصی به راه افتاد که بعضی از هنرمندان در آن با رای دادن به لیستی که آن را لیست انگلیسی یا دخالت انگلیس در انتخابات مردم می دانستند مخالفت کرده بودند.
مهران رجبی: بگویم که فحش بخورم؟!در مقابل کمپین «رای می دهم» کمپینی با عنوان «نه به انگلیس از سوی چند خبرگزاری منتسب به جریان سیاسی خاصی به راه افتاد که بعضی از هنرمندان در آن با رای دادن به لیستی که آن را لیست انگلیسی یا دخالت انگلیس در انتخابات مردم می دانستند مخالفت کرده بودند.

هفته نامه تماشاگران امروز: ماجرا هم به این صورت بود که از سوی این خبرگزاری ها با هنرمندان تماس گرفته می شد و از آنها درباره این دخالات سوال می شود و پاسخ های آنها به صورت فوتونیوز در شبکه های مجازی پخش می شد و محمد ابهری، نادر سلیمانی، مریم کاویانی، حاج حسین سازور، محمود پاک نیت، محمد کاسبی و.... تعدادی از هنرمندانی بودند که با این همین کمپین همراه شدند. مهران رجبی هم یکی از شرکت کنندگان در این کمپین بود که فوتونیوزی که از طرف این خبرگزاری تهیه شد را در صفحه شخصی خودش هم منتشر کرد.

مهران رجبی: دیدگاه سیاسی ام را بگویم که فحش بخورم؟!

در جریان انتخابات شما یک برنامه سیاسی داشتید؟

بله. برنامه ای به اسم صندوق

چه شد که وارد بحث های سیاسی شدید؟

در کل جمعیت ایران جمعیتی سیاسی است و ایران سیاسی ترین مردم دنیا را دارد. اگر کسی در این کشور سیاسی نباشد عجیب ا ست. خیلی ها سیاسی هستند و ابراز نمی کنند و فقط نظر می دهند. یک سری نظر می دهند و سیاسی بودن خود را هم ابراز می کنند. یعنی دوست دارند دیگران هم بدانند که سیاسی هستند.

اگر بخواهید خیلی صریح بگویید، دیدگاه سیاسی خود شما به کدام طرف نزدیک است؟

شما می خواهید ما فحش بخوریم؟ من یک پستی در اینستاگرام گذاشتم و سختی از رهبری را منتش کردم، هزاران کامنت فحش دریافت کردم.

به نظر می رسد این کامنت ها به دیدگاه سیاسی شما ربط نداشته باشد؛ در هر صورت برای هر نظری یک عده مخالف وجود دارد.

بله؛ در هر صورت ما فحش می خوریم. جریانات سیاسی در کشور ما بسیار نزدیک به هم هستند همه خوب هستند، نمازخوان و معتقد به نظام هستند و واقعا هم فرقی ندارد در طول تاریخ سی و هفت هشت ساله انقلاب هر ده سال دولت ها تغییر کرده اند. ده سال اصلاح طلبی ها بودن، ده سال اصولگراها و باز عوض شده و گروه بعدی آمده اند. شبکه اجتماعی دریایی است که آن طرفش ناپیداست. در این جود موارد هم همه شجاع می شوند و توهین می کنند.

جریان کمپین «نه به انگلیس» چه بود؟

من در جریان کسی که این کمپین را درست کرده نیستم و آنقدر هم درگیر کار هستم که شعارهای مربوط به انتخابات اخیر را نمی دانم، ولی من گفتم رهبر فرموده اند هر جا بیگانگان با شمامخالفت کردند، همان راه بار بروید. موفق می شوید؛ این جمله درباره هر کشوری صدق می کند. دشمنان هر کشوری- مثل مالزی- اگر پیشنهادی بدهند و برعکس، آن در آن کشور انجام شود، امکان ندارد نتیجه نگیرید من هم همین کار را گفتم ولی پشت نقاب مجازی توهین های زیادی به من شد.

الان یکسری حرف ها می زنند، مثلا می گویند چون لیست امید از تهران رای آورده تهران کوفه شده و... شما این صحبت ها را شنیده اید و با آن موافق هستید؟

اینها هیاهو و جنجال های آدم هایی است که واقعا نه اعتقادی به اصولگرا دارند، نه ملی گرا و نه اصلاح طلب، جنجال درست می کنند تا شاید نتیجه ای بگیرند. کسانی که رای می آورده اند مورد تایید نظام هستند و اینها را نظام تایید کرده  که رای آورده اند.

حتی گفته بودند تهرانی ها آن قدر نماز نخوان و روزه نگیر هستند که طبعی است به اصلاحات رای بدهند.

شاید از دهان شان پریده این توهین به افرادی است که به اصلاح طلب ها رای داده اند و نماز می خوانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: