کد خبر: ۶۶۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۶۵۷
یک کارشناس بازار سرمایه:
حسینی عبداللهی گفت: تا زمانی که آثار تحریم ها عملا برطرف نشود و روابط کشور با اروپا و آمریکا گسترش نیابد نمی‌توان چندان به گشایش در بازار سرمایه امیدوار بود.
عدم شفافیت باعث خروج سرمایه‌ها از بورس می‌شود
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،محمد حسینی عبداللهی مدیرعامل آبتین استاک در خصوص نوسانات اخیر بورس گفت: عدم تحقق وعده‌های دولت تاثیر خود را بر بازار گذاشته است ضمن اینکه تنش‌های سیاسی داخلی و ابهامات پیش روی مجلس دهم و این که چه روشی را برای تعامل با بازار سرمایه و سایر دستگاه‌ها در پیش خواهد گرفت، وضعیت کنونی بازار را رقم زده است.

وی افزود: البته در صورتی که تعاملات مثبت شود و برنامه‌های برجام هم نهایی شوند مسلما اثرات مثبت خود را بر بورس خواهد داشت.

حسینی عبداللهی عدم شفافیت را یکی دیگر ازعوامل خروج سرمایه‌ها از بورس عنوان کرد و گفت: تا زمانی که آثار تحریم‌ها عملا برطرف نشود و روابط کشور با اروپا و آمریکا گسترش نیابد نمی‌توان چندان به گشایش در بازار سرمایه امیدوار بود.

وی با اشاره به رشد قیمت‌ها در اواخر سال گذشته و ایجاد شوک در بازارتصریح کرد: در حال حاضر بازار همچنان در فضای تورمی است اما به نظر می‌رسد افق بانکی‌ها امسال روشن باشد و در صورتی که بازار مسکن نیز از رکود خارج شود اوضاع سیمانی ها و فولادی ها هم بهتر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: