کد خبر: ۶۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۴۳۳
در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت؛
دو عضو علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز با برگزاری مراسم تحلیف فعالیت خود را در این شورا آغاز کردند.
دو عضو علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز تحلیف شدند
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر،  پس از کش و قوس های فراوان و اما و اگرها در خصوص جایگزینی اعضای دستگیر شده شورای اسلامی شهر تبریز با اعضای علی البدل، سرانجام در جلسه صبح امروز (یکشنبه) شورای چهارم شهر تبریز علاالدین نورمحمدزاده و محمدباقر لطفی از اعضای علی البدل با قرائت سوگندنامه فعالیت رسمی خود را به عنوان عضو شورای شهر تبریز آغاز کردند.

گفتنی است این دو عضو علی البدل شورای شهر تبریز در حالی از امروز به صورت رسمی به جمع اعضای ۲۱ نفره شورای شهر تبریز پیوستند که در چند ماه گذشته چهار نفر از اعضای آن در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری و شورای شهر تبریز دستگیر شده و در جلسات شورا حضور نداشتند.

این اعضا پس از اتمام مهلت قانونی برای غیبت اعضا از جلسات شورا جایگزین دو تن از نفرات دستگیر شده در کرسی های شورای شهر تبریز شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: