کد خبر: ۶۶۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۳۷۶
رئیس سازمان بهزیستی از ارائه لایحه سلامت روان به هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه از سوی وزارت بهداشت تهیه و برای تصویب به هیئت دولت ارائه شده است.
يك چهارم افراد ۱۵ تا ۶۰ سال مشکلات روحی دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،رئیس سازمان بهزیستی از ارائه لایحه سلامت روان به هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه از سوی وزارت بهداشت تهیه و برای تصویب به هیئت دولت ارائه شده است.
دکتر انوشیروان محسنی بندپی افزود: امیدواریم لایحه سلامت روان بزودی در دولت مورد بررسی قرار گیرد تا پس از تصویب نهایی برای تبدیل شدن به قانون به مجلس ارائه شود.
وی گفت: سیاست متولیان باید به سمتی پیش رود که به بیماران روانی و مشکلات آنها بیشتر توجه شود و شرایط و امکانات بهتری برای آنها فراهم شود.
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه ۲۳ درصد افراد ۱۵ تا ۶۰ سال دچار مشکلات روحی و روانی هستند، تاکید کرد: به همین دلیل باید تیم مددکاری و مشاروه را تقویت کنیم و برهمین اساس اقداماتی در سازمان بهزیستی در حال انجام است.
محسنی بندپی اظهارداشت: باید خدمات سلامت روان را در بسته طرح تحول سلامت و بسته بیمه خدمات سلامت لحاظ کنیم و اگر در شبکه نظام سلامت قرار گیرد و تجویز دارویی و روانشانسی را اجرا کنیم بسیاری از موارد بیماران زوانی قابل پیشگیری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: