کد خبر: ۶۶۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۰۸
منصوریان می دانست؛
درحالیکه گفته می شد مطهری و دانشگر به استقلال می آیند، این اتفاق نیفتاد. علت هم این بود که منصوریان می دانست این انتقال باعث ایجاد مشکل برای تیمش می شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قبل از جذب علی قربانی، گمانه زنی ها از این موضوع حکایت داشت که منصوریان به دنیال استقلالی کردن ارسلان مطهری است. همچنین گفته می شد او در سکوت کامل با محمد دانشگر، مدافع نفت هم صحبت کرده و او قطعا استقلالی می شود. این دو بازیکن اما نهایتا به استقلال نیامدند و همین موضوع باعث شد وقتی مطهری به صبا رفت، مصاحبه تندی علیه منصوریان کرده و او را دلیل اصلی استقلالی نشدنش معرفی کند.

 

اما حالا ثابت شده حق با منصوریان بود که سراغ این بازیکنان نرفت. دانشگر تا پایان لیگ هفدهم و ارسلان مطهری تا پایان لیگ شانزدهم با نفت قرارداد داشتند برخلاف قربانی که قراردادش تمام شده بود. نفت هم برخلاف زکی پور به راحتی حاضر نمی شد مطهری و دانشگر را به استقلال بدهد پس منصوریان با اتخاذ یک سیاست درست از جذب این دو نفر صرف نظر کرد تا حاشیه های حضورش در استقلال و جدا شدن از نفت بیشتر نشود.

 

مطهری و دانشگر به صبا پیوسته اند؟ جواب جواب منفی است. سایت این باشگاه که دیروز خبر از قرارداد قطعی آنها داده بود، با ویرایش همان خبر، امروز نوشته صبا برای جذب این بازیکنان تلاش می کند:«با نظر علی دایی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم این باشگاه برای جذب سه بازیکن تیم نفت تهران شامل رضا علیاری، محمد دانشگر و امیرارسلان مطهری به منظور همراهی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات شانزدهمین دوره رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حال مذاکره است و چنانچه نفت تهران به بخش خصوصی واگذار شود این سه بازیکن به صبای قم خواهند پیوست». فعلا که نفت به بخش خصوصی واگذار نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: