کد خبر: ۶۶۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۷۹۰
علیرضا منصوریان با وجود هماهنگی کامل با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از ملی پوشان استقلال خواسته در اولین تمرین آبی پوشان که فردا در کمپ ناصر حجازی برگزار می شود حضور پیدا کنند.
دعوت منصوریان از 5 ملی پوش استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، موضوع ملی پوشان و استراحت آنها به دستور کارلوس کی روش معضلی برای باشگاه هایی است که ملی پوش های بیشتری دارند و علیرضا منصوریان با وجود آنکه سعی می کند رابطه مناسبی با کی روش داشته باشد، از بازیکنان ملی پوش درخواست کرده فردا با لباس شخصی در تمرین حضور داشته باشند. منصوریان به ملی پوش ها پیغام داده است لزومی به تمرینشان نیست اما آنها باید در تمرین حاضر باشند تا او جلسه ای با کارلوس کی روش برگزار کند.

 


از باشگاه استقلال وریا غفوری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، محمدحسین کنعانی زادگان و بختیار رحمانی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند البته ابراهیمی هنوز بازیکن استقلال نیست اگرچه ممکن است فردا با این تیم به توافق برسد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: