کد خبر: ۶۶۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۸۵
اگر عالیشاه برود، پرسپولیس فاقد بازیکنی با 3 فصل حضور متوالی در تیمش است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،وقتی علیرضا منصوریان نام وحید طالب لو، حنیف عمران زاده و آرش برهانی را در لیت فروش قرار داد خیلی ها از پایین آمدن تجربه این تیم گفتند ولی واقعیت این است که استقلال با حضور رحمتی و حیدری و حتی شهباززاده و ابراهیمی که برای سومین سال متوالی پیراهن این تیم را می پوشند، اوضاعش خیلی بهتر ار پرسپولیس است.

 

علیرضا بیرانوند و وحید امیری و ساسان انصاری تازه وارد هستند. رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، وحید حیدریه و لوکا ماریچ یک فصل برای این تیم بازی کرده اند. جلال حسینی که خیلی ها می گویند بابت سابقه اش در پرسپولیس باید بازوبند کاپیتانی را ببندد، از ابتدای لیگ دوازدهم به این تیم آمد ولی در دو سال اخیر جایی در این تیم نداشته و سابقه اش دو فصل حضور است درست مثل حسین ماهینی که او هم دو فصل را به دلیل خدمت سربازی از دست داد. علی علیپور و رضا خالقی فر هم به اندازه همین دو نفر سابقه پوشیدن پیراهن پرسولیس را دارند. محسن مسلمان هم دو فصل پرسپولیسی بوده و لیگ چهاردهم را در ذوب آهن و فولاد گذرانده است. فقط می ماند امید عالیشاه که اگر ماندنی شود برای چهارمین فصل متوالی قرار است با پیراهن پرسپولیس بازی کند. جز او، پرسپولیس حتی یک بازیکن با سابقه 3 فصل متوالی بازی ندارد اگر میلاد کمندانی با سالها حضور روی نیمکت را فاکتور بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: