کد خبر: ۶۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۸۸۰
شایعه حضور عالیشاه در استقلال، هم‌تیمی‌های سابق او در پرسپولیس را نگران کرده است.
تماس پرسپولیسی‌ها با عالیشاه: هر جا رفتی، نرو استقلال
 به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قرارداد پرسپولیس با وحید امیری و مذاکره با ترابی و محمدی، عالیشاه را مطمئن کرده فصل بعد جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. امیری در نفت و تیم ملی، هافبک چپ بوده و با حضور ترابی و محمدی، کار برای عالیشاه سخت‌تر می‌شود. به نظر می‌رسید عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی و گرفتن دستمزد بالا به تراکتورسازی برود اما پیشنهاد استقلال، همه چیز را بهم ریخت.

 

پرسپولیسی‌ها نگرانند عالیشاه بخواهد مسیرش را از تبریز به استقلال عوض کنند. بعد از انتشار خبر پیشنهاد استقلال به عالیشاه، دوستان پرسپولیسی این بازیکن با او تماس گرفته و از امید خواسته‌اند به پیشنهاد رقیب سنتی جواب مثبت ندهد. عالیشاه بازی رفت لیگ چهاردهم، گل پیروزی پرسپولیس در دربی را زد و می‌تواند با هاشمی‌نسب جدید تبدیل شود.

 

عالیشاه حالا در دو راهی سختی قرار دارد. دو سال بازی در تراکتورسازی، گذراندن خدمت سربازی و حفظ شانس بازگشت به پرسپولیس یا تبدیل شدن به ستاره بزرگ نقل و انتقالات و بازی در استقلال منصوریان. فعلا عالیشاه سکوت کرده و گفته هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: