کد خبر: ۶۶۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۴۲۵
سردار عباسعلی محمدیان؛
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری فرد شیادی که تحت عنوان سرهنگ نیروی انتظامی از سوژه هایش کلاهبرداری کرده است؛ خبر داد.
به گزارش خبرداغ ،سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران گفت: این فرد با عنوان سرهنگ راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی و مواد مخدر با سوء استفاده از اعتماد مردم به پلیس به طعمه هایش اطمینان می داد می تواند مبلغ جریمه رانندگی آنان را صفر کند یا در انجام برخی اقدامات دیگر توانمند است.


وی افزود: متهم با دریافت وجوهاتی از افراد فریب خورده متواری شد و پاسخگوی خط تلفن اعتباری خود نبود.


سردار محمدیان گفت: وقتی افراد خواستار انجام وعده های وی می شدند متهم از موضع بالا با تهدید و ارعاب موضوع دستگیری و پرونده سازی برای آنان را پیش می کشید.


وی افزود: در حال حاضر 50 شاکی در رابطه با این پرونده شکایات خود را ارائه کردند و اطمینان داریم تعداد شکات بسیار بیشتر از این تعداد باشد.


سردار محمدیان با اشاره به اخاذی یک تا سه میلیون تومانی این متهم از هر فرد پیش بینی کرد در پرونده موجود نزدیک به 300 میلیون تومان کلاهبرداری شده باشد.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از افرادی که مورد اخاذی قرار گرفته اند خواست برای طرح شکایت به اداره سیزدهم پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: