کد خبر: ۶۶۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۴۷۸
فصل گذشته اوج استفاده از تبلیغات روی پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس بود.
عکس زشت: حمله به نماد به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  فصل گذشته اوج استفاده از تبلیغات روی پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس بود.

 

کار به جایی کشید که حجم زیاد تبلیغات سوژه هواداران دو تیم در شبکه‌های اجتماعی شد و آنها با به تمسخر گرفتن پیراهن تیم محبوب‌شان آن را به صفحه آگهی‌ها تشبیه کردند.

 

با این وجود به نظر می‌رسد این روند در فصل جدید شکل تازه‌ای به خود خواهد گرفت. عکس‌هایی که امروز پس از امضای قرارداد وحید امیری با پرسپولیس منتشر شد، نشان می‌داد از فصل جدید علاوه بر پیراهن، شورت و جوراب، مهمترین نماد پرسپولیس یعنی آرم آن هم از حجوم تبلیغات در امان نخواهد بود.

 

عکس زشتی که بدون شک مشابه‌اش در کشورهای اروپایی با واکنش تند هواداران مواجه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: