کار به جایی کشید که حجم زیاد تبلیغات سوژه هواداران دو تیم در شبکههای اجتماعی شد و آنها با به تمسخر گرفتن پیراهن تیم محبوبشان آن را به صفحه آگهیها تشبیه کردند.
با این وجود به نظر میرسد این روند در فصل جدید شکل تازهای به خود خواهد گرفت. عکسهایی که امروز پس از امضای قرارداد وحید امیری با پرسپولیس منتشر شد، نشان میداد از فصل جدید علاوه بر پیراهن، شورت و جوراب، مهمترین نماد پرسپولیس یعنی آرم آن هم از حجوم تبلیغات در امان نخواهد بود.
عکس زشتی که بدون شک مشابهاش در کشورهای اروپایی با واکنش تند هواداران مواجه میشود.