کد خبر: ۶۶۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۵۳۳
بخش های فیبر کربنی بدنه مک لارن 675LT اسپایدار MSO کربن ظاهری براق دارند و به خوبی بافت کربنی را به نمایش می گذارند.

مک لارن به صورت رسمی از خودرو 675LT اسپایدر MSOسری کربن رونمایی کرده است. مک لارن پس از مشاهده واکنش مثبت به مک لارن P1 که به بدنه فیبر کربنی مجهز شده بود، مدل 675LT اسپایدر MSO سری کربن را معرفی کرده است. در این خودرو 40 درصد فیبر کربن بیشتر نسبت به مدل استاندارد 675LT اسپایدر بکار گرفته شده است.

رونمایی مک لارن از نسخه فیبر کربنی 675LT اسپایدر

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، بخش های فیبر کربنی بدنه مک لارن 675LTاسپایدار MSO کربن ظاهری براق دارند و به خوبی بافت کربنی را به نمایش می گذارند. از جمله بخش های جدید که با فیبر کربن شکل گرفته اند می توان به سقف جمع شدنی خودرو، ستون های A، تیغه های جانبی، در صندوق بار و پوشش پیشرانه اشاره کرد. همچنین بخش عملیات های ویژه مک لارن (MSO) هواکش هایی با الهام از مدل GT3 در گلگیرهای جلو بکار گرفته است.

رونمایی مک لارن از نسخه فیبر کربنی 675LT اسپایدر

مک لارن 675LT اسپایدر MSO سری کربن دارای پیشرانه 3.8 لیتری هشت سیلندر خورجینی است که توانایی تولید 666 اسب بخار نیرو و 516 پوندفوت گشتاور را دارد. این خودرو طی 2.9 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت به بیشینه سرعت 326 کیلومتر در ساعت دست می یابد.

تنها 25 دستگاه از این خودرو ویژه مک لارن ساخته می شود که تمامی آنها تا پیش از این به فروش رسیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: