کد خبر: ۶۶۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۹۶۴
از زمان پيوستن بختيار رحماني به استقلال، زمزمه‌هايي به گوش رسيد مبني بر اين كه اين بازيكن قصد دارد فصل آينده با پيراهن فرهاد مجيدي به ميدان برود..
به گزارش خبرداغ، از زمان پيوستن بختيار رحماني به استقلال، زمزمه‌هايي به گوش رسيد مبني بر اين كه اين بازيكن قصد دارد فصل آينده با پيراهن فرهاد مجيدي به ميدان برود و شماره هفت را به تن كند. انتشار اين شايعات در همان ساعات اول استقلالي شدن رحماني باعث بروز شكاف بين او و برخي از هواداران شد؛ طوري كه برايش پيغام گذاشتند و نوشتند: «سمت شماره هفت نيا!» عصر سه‌شنبه اما اتفاق ديگري رخ داد كه مي‌تواند به كلي معادلات را تغيير بدهد. اين ماجراي جالب مربوط به پست اينستاگرامي فرهاد مجيدي مي‌شود. ستاره بازنشسته استقلالي‌ها در پيام تازه‌اش نوشته بود هيچ ضرورتي براي بايگاني شدن پيراهن شماره هفت نمي‌بيند و اگر قرار بود چنين اتفاقي رخ بدهد، پيراهن مورد نظر بايد بعد از پايان دوران بازي مجيد نامجومطلق در استقلال به بايگاني سپرده مي‌شد. به اين ترتيب اسطوره آبي‌ها به بختيار چراغ سبز نشان داده تا او در ليگ شانزدهم، پيراهن شماره هفت را بپوشد. اين وسط اما يك نكته جالب وجود دارد؛ اينكه مجيدي در همين پست تاكيد كرده هيچوقت اصراري روي بايگاني شدن لباسش نداشته و همه اين مطالب «ساختگي» است. اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد كه سال گذشته درست در چنين روزهايي فرهاد مجيدي باز هم با استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي در مقابل شايعه تعلق يافتن شماره هفت به يكي از بازيكنان استقلال واكنش نشان داد، اما آن بار عكس‌العملش كاملا متفاوت بود!

 

تماسي با كرار نداشتم

ابتداي فصل گذشته ناگهان اين خبر داغ روي خروجي سايت‌ها و خبرگزاري‌ها رفت كه كرار جاسم قصد دارد پيراهن شماره هفت مجيدي را به تن كند. همين مساله باعث بروز اعتراضات زيادي نسبت به اين بازيكن در فضاي مجازي شد؛ تا جايي كه برخي از نزديكان باشگاه استقلال ناچار شدند توضيح بدهند كرار براي اين كار شخصا از فرهاد رخصت گرفته است. با اين وجود كشمكش بين جاسم و هواداران شاكي ادامه پيدا كرد، تا جايي كه بازيكن عراقي روي اينستاگرامش به سيم آخر زد و نوشت انتخاب شماره توسط او هيچ ربطي به هواداران ندارد! در اين ميان شايد ورود مجيدي به موضوع مي‌توانست كارگشا باشد و گره را باز كند. اتفاقا فرهاد خيلي سريع اقدام به موضع‌گيري كرد، اما جنس اظهارنظر او در آن زمان طوري بود كه فقط آتش را تندتر كرد. مجيدي روي صفحه‌اش نوشت: «از این که به من و پیراهن شماره7 لطف دارید، سپاسگزارم اما بهتر است بدانید من در یک ماه گذشته هیچ گونه تماسی با باشگاه استقلال یا کرار جاسم نداشتم. لازم است مجددا تاکید کنم که تیم فعلی استقلال توسط آقای مظلومی و مشاوران بسته شده و من هرگز دخالتی نداشتم.» اين پيام عجيب كه با لحني عصبي صادر شده بود، باعث شد شدت اعتراض‌ها به كرار افزايش بيابد و او را وادار به عقب‌نشيني كند. در نهايت جاسم شماره هميشگي‌اش يعني13 را به تن كرد تا هواداران معترض برنده نهايي بازي باشند. اين اتفاق در حالي رخ داد كه فرهاد -اگر واقعا چشمش هيچوقت دنبال باشگاني شدن شماره7 نبوده- پارسال هم مي‌توانست مثل امسال با انتشار يك پيام دوستانه مجوز استفاده كرار يا ساير بازيكنان از اين شماره را صادر كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: