کد خبر: ۶۶۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۷۱
در اینستاگرام رحمانی منتشر شد؛
شماره 7 جدید استقلال اعلام کرد: «پیراهن استقلال و شاد کردن دل هواداران میلیونی آن از همه چی مهمتره و هر بحث حاشیه ای خارج از این ممنوع و من تکذیب می کنم.»
رخصت خرید جدید استقلال از فرهاد مجیدی برای پوشیدن شماره 7

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، چندی پیش بختیار رحمانی اعلام کرد که قصد دارد با پیراهن شماره 7 برای استقلال بازی کند و حتی یکی از شروطش نیز پوشیدن این پیراهن بود.

 

فرهاد مجیدی هم در واکنش به این موضوع  در اینستاگرامش نوشت برایش فرقی نمی کند چه کسی پیراهن او را بپوشد و هر کس خواست می تواند شماره 7 استقلال را بر تن کند.

 

شب گذشته رحمانی هم با انتشار عکسی از فرهاد در اینستاگرامش از او کسب رخصت کرد تا فصل بعد با پیراهن شماره 7 وارد میدان شود.

 

وی نوشت:  فرا رسیدن ماه مهمانی خدا مبارک از لطف شما هواداران سپاسگزارم، به امید تکرار در ساختن استقلالی که هواداران راضی و نتایج خوب بگیره آمده ام و قبل از ماها بازیکنان و مربیان بزرگی این امر مهم را انجام داده اند که یکی از آنها آقای فرهاد مجیدی هست که در قلب شما هواداران و من جا داشته و دارد و همانطورکه قبلا گفتم پیراهن استقلال و شاد کردن دل هواداران میلیونی آن از همه چی مهمتره و هر بحث حاشیه ای خارج از این ممنوع و من تکذیب می کنم.

 

شاد باشید ایام بکام. چاکریم.»

 

رخصت خرید جدید استقلال از فرهاد مجیدی برای پوشیدن شماره 7

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: