کد خبر: ۶۶۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۵۳۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تشدید نظارت‌های مشترک در حوزه‌های کالا و خدمات به‌ویژه مراکز عرضه مواد غذایی در سال 95 خبر داد.
کشف بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در رشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، «رضا قشلاقی» گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت مراکز پذیرایی و عرضه‌کنندگان موادغذایی که به‌طور مستقیم با سلامت شهروندان سر و کار دارند و با هماهنگی‌های انجام یافته با مراکز بهداشت، دامپزشکی، اتاق اصناف، گردشگری و صنعت، معدن و تجارت، طرح تشدید نظارت عرضه کالا و خدمات در دستور اولویت‌دار مشترک قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال‌ 1321 انواع مواد غذایی، شامل گوشت، مرغ، سوسیس و کالباس، انواع غذاهای مانده از شب یا روز قبل، شیرینی، بستنی و فرآورده‌های یخی و انواع کنسروها کشف و ضبط و با حکم شعب این اداره‌کل امحاء شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یادآور شد: یکی از حوزه‌هایی که بر اساس قانون رسیدگی، صدور حکم و اجرای آراء به شعب تعزیرات حکومتی واگذار شده حوزه کالا و خدمات است و گشت‌های مشترک و ترکیبی با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در راستای حمایت قضایی از ضابطین و حمایت از حقوق مصرف صورت می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: