کد خبر: ۶۶۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۴۱۶
استقلال آخرین بار 10 مرداد 1391 موفق به شکست دادن ذوب آهن شده یعنی 199 هفته قبل، استقلال درحالی فینال جام حذفی را برابر ذوب آهن برگزار می کند که مدتهاست نتوانسته این تیم را در هیچ دیداری شکست بدهد.
عدد ویژه/ طلسم 199 هفته ای استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،، استقلال درحالی فینال جام حذفی را برابر ذوب آهن برگزار می کند که مدتهاست نتوانسته این تیم را در هیچ دیداری شکست بدهد.

 

3 سال و 9 ماه و 30 روز قبل بود که ذخیره های استقلال وارد زمین بازی با ذوب آهن شدند و آخرین برد این تیم را برابر رقیب اصفهانی رقم زدند؛ ارسال بائو و ضربه سر منوچهری در بازی رفت لیگ دوازدهم.

 

1398 روز از آن روز گذشته ولی استقلال تنها دیدارش برابر ذوب آهن در جام حذفی با با وجود جلو افتادن 2 بر صفر در ضربات پنالتی واگذار کرده است. در لیگ هم استقلال هر فصل یک بار به ذوب آهن باخته و یک بار مساوی کرده است یعنی صفر برد در 7 بازی شامل تساوی در بازی برگشت لیگ دوازدهم.

 

طلسم 199 هفته ای استقلال در فینال جام حذفی می شکند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: