کد خبر: ۶۶۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۵۱۶
وزیر نیرو:
امسال قیمت آب و برق افزایش نمی یابدچیت چیان در حاشیه بازدید از سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما بیان کرد: تا کنون تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت آب و برق مصرفی در کشور نداشته ایم.
امسال قیمت آب و برق افزایش نمی یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری صداوسیما: امسال قیمت آب و برق افزایش نمی یابدچیت چیان در حاشیه بازدید از سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد در مصاحبه با خبرنگار بیان کرد: تا کنون تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت آب و برق مصرفی در کشور نداشته ایم.

وی گفت: امسال در کشور بارندگی ها مطلوب بود به گونه ای که وزارت نیرو برای تامین آب مورد نیاز همه شهرهای کشور برنامه ریزی کرده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه تدابیری در این وزارتخانه اتخاذ شده است تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب مورد نیاز روبرو نشوند، گفت: وزارت نیرو برنامه ریزی کرده است تا روند ساخت سدها با سرعت بیشتری دنبال شود.

چیت چیان با اشاره به اینکه ساخت سد تنها راهکار برای رفع مشکلات کم آبی در کشور نیست،گفت: ایجاد پمپاژ آب در تامین آب مورد نیاز ضروریست که وزارت نیرو در این خصوص نیز برنامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: