کد خبر: ۶۶۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۶۷۴
مهاجم فصل قبل سپاهان گفت: برای من رنگ ها مهم نیست و به هر تیمی بروم با تمام وجود بازی می کنم.

زمانی در پرسپولیس بودم،حالا می‌خواهم بازیکن استقلال شوم، چه اشکالی دارد؟خبرها حکایت از پیوستن محمد رضا خلعتبری به استقلال دارد ولی این خبر رسمی نشده است. برای همین با این بازیکن صحبت کردیم و او از برنامه هایش برای فصل بعد صحبت کرد. تازه ترین حرف های او را بخوانید؛

 

- فصل بعد پیراهن استقلال را می پوشی؟

 

با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و هر اتفاقی یا مذاکره ای هم شود مدیر برنامه هایم انجام خواهد داد. شاید استقلال هم در این بین مذاکراتی که انجام داده باشد ولی من بی خبرم.

 

- مگر می شود یعنی تو هیچ دخل و تصوری در انتخاب تیم آینده ات نداری؟

 

فعلا خودم علاقه ای ندارم وارد شود. لیگ تعطیل شده و من هم مدتی است در کنار خانواده استراحت می کنم. مدیربرنامه هایم پیشنهادات را بررسی می کند و بهترین ها را در زمان مناسب به من اعلام می کند تا تصمیم بگیریم.

 

 - ولی مذاکره با استقلال را تکذیب نکردی؟‌

 

وقتی نمی دانم مدیر برنامه هایم صحبت کرده یا نه چرا تکذیب کنم. من حرف نزدم. او کارش را می‌کند و با من در میان می‌گذارد.

 

- به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس برایت مهم نیست به استقلال بروی؟

 

فوتبال حرفه ای شده است. برای من رنگ مهم نیست، تیم مهم است. من هم هر تیمی که رفتم به پیراهن آن تیم عرق داشتم و سعی کردم کارم را درست انجام دهم.

 

- دیگردوست نداری در سپاهان بمانی؟

 

باید دید ویسی مرا می خواهد. من سال‌ها در اصفهان زندگی و بازی کردم.  قلبا دوست دارم بمانم ولی هر مربی شرایط خودش را دارد و نفرات خودش را انتخاب می‌کند. در ضمن به ویسی تبریک می گویم هم به خاطر قهرمانی و هم به خاطر پیوستن به سپاهان.

 

- پیشنهاد خارجی نداری مثلا از تیم های عربی ؟

 

دیگر دوست ندارم به لیگ های عربی بروم. در کل زندگی کردن در کشورهای عربی سخت است.  

 

- حرف های محرم را شنیدی به نظر تو کی مقصر بود؟

 

همه آنهایی که حاشیه درست می کنند مقصر هستند. همین حواشی باعث شد نتیجه نگیریم.  وقتی تیم مدیریت نشد هر چه پیش رفتیم بدتر هم شد. یک سری چیزها قابل پیش‌بینی‌ و حتی از  قبل طراحی شده بود که دیگر همه متوجه شدند چه اتفاقاتی رخ داد.

 

- یعنی محرم مقصر نبود؟‌

 

ضعف مدیریت مشکل تیم بود و اگر درست برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کردند سپاهان به این روز نمی‌افتاد.

 

- با سپاهان تسویه کردی؟‌

 

هنوز تسویه نکرده اند. تیم ما اول فصل کلی تخفیف گرفت حالا هم که هنوز تسویه نکرده است، می گویند می خواهند بازیکنان را هم جریمه کنند. معلوم نیست چه خبر است.

 

اسپورت تی وی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: