کد خبر: ۶۶۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۴۱
نویدکیا به پرسپولیس نرود، شاگرد خطیبی خواهد شد؛
اگر سرمربی پرسپولیس علاقه ای به جذب ستاره جنجالی سپاهان نداشته باشد شاید وی برای فصل آینده پیراهن سبز تبریزی ها را بر تن کند.
شایعه تایید نشده در اصفهان؛ برانکو توتی سپاهان را می خواندبه گزارش خبرداغ ، محرم نویدکیا در پاسخ به سوال عادل فردوسی پور در مورد اصالت خانوادگی خودش به شهر مرند در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد تا نشان دهد که بین آذری زبان ها هم می تواند جایگاه مناسبی پیدا کند.

 

از سوی دیگر بنا بر اظهارنظر خود محرم او تمایلی برای بازی در سپاهان برای فصل آینده ندارد و به دنبال این است تا فوتبالش را در یک تیم دیگر ادامه دهد و بعد کفش ها را آویزان کند.

 

البته در اصفهان یک شایعه تایید نشده وجود دارد که می گوید محرم حتی بدش نمی آید تا سال آینده در پرسپولیس و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ فعالیت کند، چرا که هم از علاقه مندی های برانکو به خودش آگاه است و هم خوب مطلع است که حضور در پرسپولیس به معنای اثبات آن است که او حتی در این سن و سال هم می تواند برای تیم بزرگ پایتخت به میدان برود.

 

در همین ارتباط شنیده می شود اگر این اتفاق رخ ندهد و برانکو به رغم آگاهی از تلاش هایی که محرم برای حضورش در سپاهان انجام داده به هر دلیلی راضی به جذب او نشود، ماشین سازی تازه لیگ برتری شده نزدیک ترین گزینه برای حضور نویدکیا خواهد بود که به خاطر رابطه خوبش با رسول خطیبی می تواند بعد از سال ها به خانه مادری بازگردد و در مقابل چشم هواداران تبریزی به میدان برود.

اسپورت تی وی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: