کد خبر: ۶۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۳۳۷
امید ابراهیمی طی پیغام و پسغام هایی به باشگاه اعلام کرده که اگر مطالباتش را نگیرد در فینال جام حذفی هم حاضر نمی شود.
شوک ستاره بی‌حاشیه به استقلال؛ پولم را ندهید در فینال بازی نمی‌کنم!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،امید ابراهیمی که به نظر می رسد قصد ترانسفر شدن به لیگ ستارگان قطر را دارد و آخرین روزهای خود را با استقلال تجربه می کند، به شدت به دنبال دریافت بخشی از مبالغ مطالباتش از این باشگاه می باشد. وی که به همین دلیل از شنبه تا به حال در تمرینات استقلال هم حضور نیافته و اعلام داشته تا مطالباتش را نگیرد تمرین نخواهد کرد، پا را از این هم فراتر گذاشته و با فرستادن پیغام و پسغام های تهدید آمیز حتی اعلام کرده آنقدر در عزم خود جدی هست که اگر مطالباتش را از این باشگاه نگیرد، حتی در دیدار فینال جام حذفی نیز شرکت نخواهد کرد.

 

با توجه به این که این بازیکن که یکی از بهترین های استقلال در سال های اخیر بود آنقدر کم حاشیه بود و با اخلاق، استقلالی ها بابت این رفتارش به شدت تعجب زده شده و به نوعی در شوک فرو رفته اند. چون انتظار چنین رفتاری را از امید ابراهیمی نداشتند.

 

البته گفته شده پس از صحبت هایی که با این بازیکن انجام شد مقرر شد وی امروز به محل مسابقه این تیم با گل ابریشم برود.

 

نصرالله عبداللهی،دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال این خبر را تایید کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: