کد خبر: ۶۶۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۳۵۲
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: کی روش تصمیم به تغییر زمین تمرین تیم ملی از ورزشگاه دستگردی به پژوهشگاه نفت گرفت.
کفاشیان به تصمیم کی روش واکنش نشان دادبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی کفاشیان اظهار داشت: این نظر شخصی کی روش است که زمین تمرین تیم ملی به پژوهشگاه نفت انتقال یابد.چمن ورزشگاه دستگردی از کیفیت لازم برخوردار نیست و تمرینات تیم ملی همانند گذشته در پژوهشگاه نفت برگزارمی شود.

وی درباره برگزاری دیدارهای رسمی باشگاه سایپا و تیم ملی عراق در ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: من نمی توانم به جای کی روش تصمیم بگیرم.وی صلاح دیده که از این زمین استفاده نکند و باید به نظرش احترام بگذاریم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی روش انتقاداتی هم درباره کیفیت زمین پژوهشگاه نفت مطرح کرده ، گفت: اعتقاد دارم زمین پژوهشگاه نفت از کیفیت خوبی برخوردار است اما این ورزشگاه از لحاظ طول و عرض از استانداردهای لازم به دور است.تیم ملی در این زمین تمرین می کند و چند جلسه تمرینی را هم در زمین ورزشگاه آزادی انجام می دهد.به هرحال تا زمانی که زمین چمن کمپ تیم ملی مورد ترمیم قرار نگیرد مجبوریم برای تمرین به ورزشگاه مختلف برویم.

کفاشیان درمورد ارسال محموله لباس های تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: خداروشکر لباس ها از کفیت خوبی برخوردار است هرچند که شاید از لحاظ طراحی چندان مورد پسند علاقه مندان نباشد.طراحی لباس ها رد اردوهای بعدی تیم ملی به احتمال فراوان تغییر خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: