کد خبر: ۶۶۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گودبرداری غیراصولی در خیابان نبرد شمالی و یک کشته در این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۸:۵۴ شب گذشته حادثه ریزش آوار در خیابان نبرد شمالی، کوچه خالقی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. 

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد در قطعه زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع گودبرداری به عمق ۴ متر انجام شده بود و کارگران مشغول کار بودند که به یکباره ضلع جنوبی ساختمان مجاور تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه در این حادثه دو کارگر ۱۷ و ۱۸ ساله افغانستانی زیر آوار محبوس شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و دو کارگر را خارج کردند که متاسفانه مرگ یکی از آنها تایید شد و فرد دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.


منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: