کد خبر: ۶۶۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۵۴۶
ایران با توجه به برخورداری از مواد معدنی، افراد تحصیلکرده‌، دسترسی به آب‌های آزاد و موقعیت سوق الجیشی در منطقه می‌تواند تبدیل به هاب اقتصادی بزرگ در خاورمیانه شود.
رئیس کمیته سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران :سرمایه‌گذاری خارجی و ورود تکنولوژی به کشور، زمان‌بر استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا درخصوص سرمایه‌گذاری خارجی در کشور اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار نیازمند زمان است زیرا ما فقط به دنبال وارد کردن کالا به کشور نیستیم بلکه ورود تکنولوژی و مدیریت نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است البته ورود فن‌آوری به کشور یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

رئیس کمیته سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: با گذشت 4 ماه از اجرایی شدن برجام عده‌ای به دنبال این هستند که بگویند سرمایه‌گذاری خارجی کجا است و چرا ما آن را نمی‌بینیم. این افراد باید بدانند اگر دو شرکت قرارداد همکاری امضا کنند اجرای پروژه‌شان سال‌ها طول خواهد کشید.

وی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم مانند گذشته فقط واردکننده کالا باشیم. ایران با توجه به برخورداری از مواد معدنی، افراد تحصیلکرده‌، دسترسی به آب‌های آزاد و موقعیت سوق الجیشی در منطقه می‌تواند تبدیل به هاب اقتصادی بزرگ در خاورمیانه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: