کد خبر: ۶۶۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۸۱۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به بهمنی رئیس سابق بانک مرکزی که حالا نماینده مجلس دهم شده است، گفت: پنجاه و دو درصد خانواده‌های ایرانی هیچ تسهیلات وامی نگرفتند اما نود درصد تسهیلات در اختیار پنج درصد مردم قرار گرفت.

اظهارات ربیعی درباره افزایش زنان بیوه، فقر و اعتیاد در کشورعلی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم، وزارت کار را وزارت عدالت اجتماعی خواند و با ارائه تصاویری گفت: فقر در ایران رو به افزایش است.

وی گفت: پرداخت یارانه‌ها تا حدی فقر را کاهش داد اما با افزایش تورم، فقر رو به افزایش است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پنج برابر شدن فقر شهری و دو برابر شدن فقر روستایی گفت: فقر در مرزنشینان بیشتر از اقشار دیگر جامعه است.

ربیعی به کتاب زنده باد فساد اشاره کرد و گفت: افراد به خاطر مقایسه‌های غلط به سمت فساد می‌روند.

وی خطاب به بهمنی رئیس سابق بانک مرکزی که حالا نماینده مجلس دهم شده است، گفت: پنجاه و دو درصد خانواده‌های ایرانی هیچ تسهیلات وامی نگرفتند اما نود درصد تسهیلات در اختیار پنج درصد مردم قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنان مجرد و بیوه که تنها زندگی می‌کنند را معضل آینده ایران خواند و گفت: از سال ۸۴ تا ۹۰ قیمت شیشه نود درصد کاهش یافته، سن مصرف پایین آمده و زنانه شده است. در گذشته مصرف معناداری بین ثروت و مواد مخدر وجود داشت اما امروز اعتیاد به طبقات میانی آمده و مهم‌ترین دلیل آن ناامیدی اجتماعی است.

وی گفت: طلاق‌ها ناشی از فقر نیست بلکه ناشی از تغییرات فرهنگی است.

ربیعی در طول سخنرانی بار‌ها تاکید کرد: جزئیات بیشتر را درباره این آسیب‌ها در جلسه غیرعلنی خواهد گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: