کد خبر: ۶۶۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۳۳۲
دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان آسیا - تایلند؛
سومین و آخرین روز از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان آسیا با شکسته شدن طلسم ایران و کسب اولین مدال رده سنی بزرگسالان توسط خدایاری پیگیری شد.

خدایاری مدال برنز گرفت/ طلسم بی مدالی پس از پنج سال شکستدر سومین و آخرین روز از مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در چاینات تایلند فرزاد خدایاری رکابزن تیم ملی کشورمان با قرار گرفتن بر روی سکوی سوم آسیا در رشته تایم تریل کراس کانتری، اولین مدال تاریخ رشته کراس کانتری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و در رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.  در این رشته رکابزنان تایلند و چین تایپه مدال طلا و نقره گرفتند.

پیش از این در سال ۱۳۹۰ حمید حب علی در رده سنی جوانان در همین رشته ایران را برای اولین بار در رشته دوچرخه سواری کوهستان صاحب مدالی به رنگ برنز کرده بود و خدایاری با کسب نشان برنز در مسابقات امروز طلسم پنج ساله بی مدالی رکابزنان در  مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان آسیا را شکست. 

در گروه بانوان بزرگسال نیز فرانک پرتو آذر بعد از ورزشکاران تایلند، تایلند و ژاپن به مقام چهارم رسید.

بیست و دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان آسیا در رده سنی بزرگسالان و هشتمین دوره مسابقات آسیایی در رده سنی جوانان از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در چاینات تایلند برگزار می شود. 

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: