کد خبر: ۶۶۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۳۴۹
وزیر کشور از پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی از سوی پلیس خبر داد.وی با بیان این‌که «این‌طور اتفاقات به طور روزانه برای افراد مختلف رخ داده می‌شود»، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما قصد پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است.
سوءقصد به جان برادر موسوی/ واکنش وزیرکشور: پلیس گفته است موردی از سوءقصد گزارش نشده/احتمالا زورگیری بودهعبدالرضا رحمانی فضلی صبح روز یکشنبه در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سوءقصد به میرمحمود موسوی از کارمندان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: بنده هم این موضوع را در فضای مجازی شنیده‌ام که از فرمانده نیروی انتظامی پرس‌وجو کردم، گفتند که قبلا موردی از سوءقصد به این فرد گزارش نشده است. وی ادامه داد: در هر صورت دستور پیگیری از سوی پلیس در این مورد داده شده است.

به گزارش آفتاب، آنگونه که برخی رسانه‌ها خبر داده‌‌اند؛ میر‌محمود موسوی، برادر مهندس موسوی از سوی افراد ناشناس با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته است. این رسانه‌ها مدعی شده‌اند که این سومین‌بار است در روزهای اخیر به میر‌محمود موسوی حمله می‌شود. رسانه‌ها به نقل از شاهدان عینی نوشته‌اند که یکی از مهاجمان به هیاهو و فحاشی پرداخته، دومی از روبه‌رو به او حمله کرده و سومی با چاقو  و از پشت، شاهرگ گردن او را نشانه رفته است. گفته شده که زخم گردن میر‌محمود موسوی عمیق بوده و در بیمارستان بخیه زده شده است. 

در همین حال، وزیر کشور با بیان این‌که «این‌طور اتفاقات به طور روزانه برای افراد مختلف رخ داده می‌شود»، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما قصد پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: