کد خبر: ۶۵۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۱۰۰۴
پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی کشورمان می گوید موفقیت پرسپولیس به خاطر برانکو است نه مهره‌هایی که در اختیار دارد.

تاکتیک استقلال چیست که من بعد از 40 سال نمی توانم بفهمم؟ / در 90 رسانه ها پیروز شدند نه کی روش!منصور رشیدی می‌گوید چند دهه در این فوتبال به عنوان بازیکن و مربی فعالیت داشته است اما از تاکتیک تیم استقلال سر درنمی‌آورد!

 

سنگربان و مربی دروازه‌بان‌های استقلال و تیم ملی اظهار داشت: «شیوه فوتبالی که تیم محبوبم ارائه می‌کند، باعث شرمندگی‌ام می‌شود. اگر 11 نوجوان هم لباس استقلال را بر تن کنند، باید مثل شیر درنده باشند ولی نمی‌دانم چرا استقلال در قامت یک بازنده وارد زمین می‌شود و به جز بازی با فولاد در بازی‌های نیم‌فصل دوم حتی وقتی بازی را با پیروزی به اتمام می‌رساند، نمی‌توانم از عملکرد تیمم راضی باشم.»

 

رشیدی افزود: «تاکتیک استقلال چیست که من بعد از 4 دهه حضور در فوتبال آن را نمی‌فهمم؟! چرا تیمی که نفرات جوان و باتجربه خوبی دارد، نباید بتواند در جریان 90 دقیقه 10 تا پاس متوالی صحیح و هدفدار بدهد؟ می‌خواهم در همین خصوص یک مثال بزنم؛ شما اگر تمام قطعات یک دوچرخه را به من بدهید، چون بلد نیستم آنها را به یکدیگر متصل کنم، کاری از پیش نمی‌برم یا اگر بهترین هواپیمای دنیا را تحویلم بدهید، نمی‌توانم پرواز کنم، چون خلبانی بلد نیستم و به نظر می‌رسد مشکل استقلال نیز تفکر تاکتیکی نادرست باشد.»

 

وی ادامه داد: «چرا عمران‌زاده اخراج شد و چرا به این شکل برگشت؟ یعنی در هفته‌ای او را بازگرداندند که در خط دفاعی کمبود داشتند! این کار چه چیزی را نشان می‌دهد؟ آیا شکستن اصول انضباطی گره‌گشای کار خواهد بود؟»

 

رشیدی در آستانه دیدار استقلال و تراکتورسازی نیز گفت: «حریف تبریزی مهره‌های خوبی دارد و الان تمام هم و غم قلعه‌نویی شکست دادن استقلال است تا بتواند سهمیه آسیایی بگیرد. امیدوارم مربیان استقلال برای این مسابقه هیچ ‌کدام از ایده‌های هفته‌های گذشته را مد نظر قرار ندهند که در این صورت بازنده خواهیم بود.»

 

پیشکسوت استقلال در ادامه تاکید کرد: «اصلاً چه ایرادی دارد مظلومی از یک مربی بیرون گود کمک بگیرد، بلکه فرجی حاصل شود، چون ماحصل تفکرات کادر فنی استقلال در هفته‌های گذشته مشخص بوده و دیگر برای جبران زمان باقی نمانده و مشورت گرفتن هم عار نیست. خود اعضای کادر فنی استقلال ببینند تیمی مثل پرسپولیس چه فوتبالی ارائه می‌کند و امیدوارم نگویند دست‌مان خالی است، چون فوتبال پرسپولیس حاصل تفکر برانکو ایوانکوویچ است نه چند جوان کم‌تجربه و امیدوارم مدیریت باشگاه استقلال از حالا دنبال یک مربی خارجی بهتر از برانکو باشد، چون حتی اگر تیم در دو جام قهرمان شود، خواست هواداران، دیدن فوتبالی مقتدرانه از تیم محبوب‌شان است.»

 

رشیدی در خصوص سرنوشت قهرمان لیگ گفت: همه چیز هفته آخر مشخص می‌شود. امیدوارم استقلال تهران یا استقلال خوزستان قهرمان شوند. خوشبختانه لیگ به رغم 3 بار سکته و تعطیلی در این هفته‌ها جذاب شده است.

 

مربی اسبق تیم ملی در خصوص نظرسنجی برنامه 90 و پیروزی کارلوس کی روش در مقابل برانکو هم عنوان کرد: «این پیروزی رسانه‌ها بود نه کی روش! اینجا اهمیت رسانه مشخص می‌شود. رسانه می‌تواند از یک قهرمان یک خیانتکار یا یک احمق بسازد و از یک مربی ناکام، یک مربی موفق! کی روش مربی کوچکی نیست اما کار خاصی نکرده و ثابت کرد قدرت رسانه از هر چیزی مهم‌تر و بالاتر است و فقط احمق‌ها می‌توانند بگویند رسانه تأثیر خاصی یا قدرتی ندارد!»

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
جناب رشیدی
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
شما اگر کاری از دستتان بر می آمد که اوضاع بهتری داشتی . چرا امثال شما اینقدر به مظلومی حسادت می کنین ؟کدامیک از هم قطار های شما توانسته افتخارات مظلومی را کسب کند ؟ بروید و روزی خودتان را جای دیگری جستجو کنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: