کد خبر: ۶۵۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۴۲۱
فانی در روز معلم مطرح کرد:

تلاش آموزش و پرورش برای ارتقای معیشت، منزلت و هویت معلمانوزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم رکن اصلی تعلیم و تربیت و آینده‌سازی کشور است، گفت: امیدواریم امسال دولت با رونق اقتصادی بتواند بخشی از تلاش‌های معلمان را در حوزه معیشتی جبران کند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر فانی در مراسم سپاس معلم که در دبستان شهیدان تقی‌زاده کهریزک برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 13 میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور در حال تحصیل علم، ایمان و عمل هستند، اظهار کرد: توفیقاتی که جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به دست آورده است، همگی مرهون تلاش معلمان است.

وی ادامه داد: معلمان آینده‌سازان ایران اسلامی را تربیت می‌کنند. رییس جمهور چند روز گذشته در سفر به استان سمنان هدیه‌ای معنوی دریافت کرد و کارنامه‌های تحصیلی دوره ابتدایی‌اش توسط آموزش و پرورش سرخه به او تقدیم شد. در واقع شخصی که اکنون سکاندار قوه مجریه است، حدود 55 سال پیش در مدارس ما تحت تعلیم معلمان قرار داشته است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این 13 میلیون دانش‌آموز و یک میلیون معلم ما آینده کشور را می‌سازند اظهار کرد: به همین دلیل است که آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با دست کفایت معلمان آینده کشور را می‌سازد و زیرساخت منابع انسانی را تامین می‌کند.

فانی افزود: امروز گرد هم آمده‌ایم تا دستان با کفایت معلمان را ببوسیم و افتخار کنیم امروز آموزش و پرورش در مناطقی از کشور که هیچ نهاد دولتی و حاکمیتی حضور نداشته باشد مدرسه ساخته است، این مدارس ما به عنوان کانون‌های تربیتی با حضور معلمان معنا پیدا می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم رکن اصلی تعلیم و تربیت است، عنوان کرد: همه کسری‌ها و کمبودهای ما را معلمان هستند که جبران می‌کنند این روز را به همه معلمان صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم دولت با رونق اقتصادی بتواند بخشی از مشکلات آنان را در حوزه معیشتی جبران کند.

فانی افزود: امیدواریم سیاست‌های آموزش و پرورش در حوزه معیشت، منزلت و هویت معلمان با اتکا به سند تحول بنیادین ارتقاء یابد، همچنین امیدواریم دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت با تلاش‌های بیشتر خود تلاش کنند تا بتوانیم فرزندانی آگاه، متدین، مومن و متخصص تربیت کرده و تقدیم جمهوری اسلامی کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: